مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز

بازی تنیس روی میز در فضای باز می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد، زیرا در اطراف میز تنیس فضای بیشتری وجود دارد و می‌تواند بازی را بسیار هیجان‌انگیز و سریع سازد.
از قابلیت‌های میز تنیس در فضای باز مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی است. برای ساخت میز تنیس در فضای باز، موادی به کار می‎رود که احتمال زنگ زدگی در میز را به حداقل می‌رساند. هم‌چنین وجود چرخ‌ها و پایه‌های مقاوم در این نوع از میزهای تنیس باعث می‌شود به راحتی بر روی سطوح خشن نیز قرار بگیرند.
برای انتخاب مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز بهتر است با افرادی که در این زمینه تخصص دارند، مشورت کنیم.

نکات مهم برای انتخاب مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز

موارد زیادی برای تصمیم‌گیری و انتخاب مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز وجود دارد، یکی از این فاکتور‌ها مدت زمان گارانتی میز تنیس می‌باشد. برخی از شرکت‎های تولید میز تنیس که به تولیدات خود اعتماد دارند، میزهای تنیس را با ضمانت‌های ده ساله در بازار ارائه می‌کنند.

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز  توجه به این نکته است که آیا میز تنیس مورد‌نظر دارای محفظه برای نگهداری توپ تنیس و راکت‌های تنیس دارد؟

ویژگی مهم بعدی پایه‌ها و چرخ‌های یک میز تنیس فضای باز می‌باشد.
برخی از میز‌های تنیس برای زمین‌های خشن و ناهموار مناسب هستند، درحالیکه بعضی از آن‌ها برای سطوح صاف و هموار طراحی شده‌اند. معمولا پایه‌ها قابل تنظیم هستند تا به بازیکنان این امکان را بدهند که میز تنیس را روی یک سطح هموار قرار داده و سپس به بازی بپردازند.

تولید میز تنیستهیه کاور برای میزتنیس فضای باز

هرچند اغلب میزهای تنیس در فضای باز مناسب شرایط آب و هوایی مختلف ساخته شده‌اند، اما تهیه یک پوشش و کاور مناسب برای میزهای تنیس فضای باز خالی از لطف نخواهد بود، زیرا مانع از نفوذ گرد و غبار در زمان‌هایی می‌شود که از میز تنیس استفاده نمی‌کنید.

هم چنین استفاده از کاور برای میز تنیس، از آسیب میز توسط حیوانات و پرندگان جلوگیری می‎کند و تمیز کردن آن به مراتب ساده‎تر خواهد بود.
حرکت توپ روی یک میز تنیس با کیفیت و سالم یک بازی هیجان‎انگیز را به همراه خواهد داشت.
شرکت‎های تولید و پخش میز پینگ پنگ با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف، میزی با کیفیت برای یک بازی هیجان‎انگیز تولید می‎کنند.

مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز

مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز به شرح زیر هستند:

۱. میزتنیس استیگا (stiga)

میز تنیس استیگا مناسب فضای باز، در سال ۱۹۳۰ تولید شد و یکی از بهترین برندهای میز تنیس روی میز در بازار است. این برند یکی از حامیان مالی تیم ملی تنیس روی میز چین می‌باشد و محصولات تنیس روی میز را با کیفیت بالایی در بازار عرضه می‌کند.

سطح میز استیگا از آلومینیوم و پلاستیک است و در برابر آب نیز مقاوم است. این میز تنیس شامل پایه‌های قابل تنظیم و چهارچرخ رینگ‌دار است که هنگام بازی برای جلوگیری از حرکت میز تنیس قفل می‌شوند. میز تنیس استیگا یک راه عالی برای بازی در منزل و گذراندن اوقات فراغت است و می‌تواند یک سرمایه‌گذاری تفریحی عالی به شمار آید.

میز تنیس | برنا یوزمزیت‌های این میز تنیس سهولت در جمع آوری، دو نیمه تاشو برای کمک به ذخیره‌سازی فضای بیشتر و سطح با کیفیت می‌باشد و از معایب آن می‌توان به گارانتی یک ساله و عدم وجود محفظه برای نگهداری توپ و راکت‌های تنیس اشاره کرد.
تنیس روی میز و فضای مورد نیاز آن به فاکتورهای مختلفی نیاز دارد، فضای استاندارد بازی یک مساله‎ی مهم برای رقابت و پیروزی بر حریف است.

۲. میز تنیس کتلر (kettler)

برند کتلر یک نام تجاری آلمانی است. این کمپانی میزهای تنیس را در یک بسته همراه با لوازم جانبی آن در بازار ارائه می‌کند. پوشش مناسب این میز تنیس باعث شده که در هر شرایط آب و هوایی بتوان از آن استفاده کرد. چارچوب این میزتنیس از دو قسمت تشکیل شده است، سیستم ایمنی دوگانه و سیستم قفل دوگانه برای جلوگیری از بازشدن چرخ‌ها و حرکت هنگام بازی طراحی شده است.

مجموعه میز تنیس کتلر در قیمت۱۱۹۵دلار در بازار عرضه می‌گردد. در مورد مزایای این میز تنیس می‌توان به گارانتی  ۵ ساله و هزینه حمل و نقل رایگان آن اشاره کرد، درحالی‎ که بزرگترین عیب آن زمان طولانی موردنیاز برای مونتاژ و راه‌اندازی است.
اغلب شرکت‎های تولیدی میز پینگ پنگ با تولید میزهای پینگ پنگ استاندارد و با مزایای بالا با یکدیگر رقابت می‎کنند.

۳. میز تنیس کیلراسپین (killerspin)

برند کیلراسپین یک نام تجاری قدرتمند آمریکایی است. این میز تنیس همانند سایر میزهای تنیس مناسب فضای باز دارای امکاناتی برای حفظ و نگهداری در شرایط مختلف آب و هوایی می‌باشد و سطح آن بسیار مقاوم است. این مدل میز یکی از مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز است، از مزایای این میز تنیس قابلیت تاشو و قابل استفاده در فضای داخل و خارج می‌باشد و از معایب آن می‌توان به گارانتی یک ساله و عدم وجود محفظه برای نگهداری توپ و راکت‌های تنیس اشاره کرد.

میز تنیس | برنا یوز۴. میزتنیس کارنیلو

این میزتنیس یکی از سه میز تنیس برتر مناسب فضای باز است. رنگ‌های این میز تنیس معمولا در دو رنگ آبی و خاکستری وجود دارد. مواد به کار رفته در ساخت میز تنیس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در طراحی آن به تمام جزئیات توجه شده است.
همچنین این میز تنیس شامل یک سیستم قفل بزرگ می‌باشد که از حرکت چرخ‌ها هنگام بازی جلوگیری می‌کند. از بارز‎ترین مزیت‌های این میزتنیس گارانتی ده ساله و چارچوب مقاوم آن است، اما یکی از مشکلات آن این است که برای مونتاژ و راه‎اندازی به زمان زیادی نیاز دارد.

۵. میزتنیس جولا TR

یکی از مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز، میز تنیس جولا TRمی‌باشد که دارای ضخامت ۲۲ میلی‎متر و یک چارچوب پلاستیکی ۵۰ میلی‎متری در اطراف آن می‌باشد.
این میزتنیس در آلمان و با استفاده از موادی با کیفیت بالا ساخته شده است. این میز تنیس شامل یک دستگاه ضد لرزش است، زیرا ممکن است در حین بازی بدن شما به میز تنیس برخورد کند و این دستگاه از نوسان میز تنیس جلوگیری می‌کند.
بهترین ویژگی این میز تنیس این است که سبک بوده و حمل و نقل آن به سهولت انجام می‌گیرد. شرکت‎های تولید کننده انواع میز پینگ پنگ شرایط مختلف را سنجیده تا میز پینگ پنگ با کیفیت و با امکانات عالی را در اختیار علاقه‎مندان به این رشته‎ی ورزشی قرار دهند.

ساخت میز تنیس۶. میز تنیس مسابقه‌ای کتلر

یکی از مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز با قیمت عالی میز تنیس مسابقه‌ای کتلر است. این میز تمام امکاناتی که یک خانواده برای بازی تنیس روی میز به آن نیاز دارد را ارائه می‌کند. از ویژگی‌های مهم این میز تنیس وجود محفظه برای نگهداری توپ و راکت و یک قاب آلومینیوم با دوام و ضدآب می‌باشد.

از بهترین مزیت‌های این میز گارانتی ۳ساله، ضخامت ۲۲ میلی‎متری و دو قفل برای ایمنی می‌باشد، درحالیکه عمده مشکل آن نازک بودن چرخ‌ها است.
در اکثر کشورها و از جمله کشور ما، مردم به بازی تنیس روی میز به عنوان یک تفریح و ورزش حرفه‎ای علاقه‎ی زیادی دارند، به طوری که استقبال علاقه‎مندان به خرید میز پینگ پنگ اصفهان قابل توجه است.

۷. میز تنیس کارنیلو (Cornilleau 250S)

با وجود محل نگهداری برای توپ و راکت تنیس در این میز پینگ پنگف به جعبه ذخیره‎سازی جداگانه نیازی نیست. سطح این میز تنیس لمینیت شده و با پوشش عالی برای بازی در آفتاب است. هم چنین که شامل گارانتی ۱۰ ساله نیز می‌باشد.

۸. میز تنیس کتلر اکسس (Kettler Axos)

برند کتلر طیف وسیعی از میزهای پینگ پنگ مناسب فضای باز را در بازار ارائه می‌کند. میز تنیس اکسس شامل بسته‌ای از لوازم جانبی در فضای باز است که همراه میز عرضه می‌گردد و یکی از مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز می‌باشد.
کیفیت بالای این میز تنیس همواره مورد توجه بوده است و آن را به یکی از پرفروش‎ترین میزهای تنیس مناسب فضای باز تبدیل کرده است. از جمله مزایای این میز تنیس این است که راکت‌ها و پوشش همراه میز ارائه می‌گردد، اما زمان مونتاژ و راه‎اندازی آن طولانی می‌باشد.

میز تنیس | برنا یوز۹. میز تنیس پروانه

یکی از با دوام‌ترین و مناسب‎ترین میزهای تنیس برای فضای باز، میز تنیس پروانه‎ای می‌باشد. اگر میز تنیس پروانه‎ای در معرض باد شدید نباشد، با توجه به قیمت مناسبی که دارد می‌تواند یک انتخاب عالی برای خرید یک میز تنیس مناسب فضای باز باشد.

مهم‎ترین ویژگی‌ که در تولید میز تنیس پروانه رعایت شده است، جنس و کیفیت فوق‎العاده‎ی این میز است. حمل و نقل رایگان، سهولت در راه‌اندازی و جمع کردن و وجود محفظه برای حفظ و نگهداری توپ و راکت‌ها از دیگر ویژگی‎های این میز می‌باشد.

۱۰. میز تنیس کارنیلو (Cornilleau 500M)

کمپانی کارنیلو (Cornilleau) این میز تنیس را برای بازار داخلی لوکس طراحی و تولید کرده است.
از ویژگی‌های قابل توجه این میز تنیس این است که هم به عنوان یک میز داخلی و هم به عنوان یک میز مناسب فضای باز قابل استفاده می‌باشد.
کارنیلو (Cornilleau) یک شرکت فرانسوی است که با بیش از ۴۰ سال فعالیت در زمینه طراحی میزهای تنیس تجربه دارند.
حمل این میز تنیس بسیار آسان بوده و مناسب بارگذاری در فضای باز و داخل نیز می‌باشد.

چرخ‌های بزرگ این میز تنیس این قابلیت را دارند که به آسانی روی زمین حرکت کنند. اگر به دنبال یک میز تنیس با تمام امکانات و ویژگی‌های یک میز مناسب از طراحی گرفته تا کاربردی بودن و در کنار کیفیت مناسب این میز تنیس پاسخگوی تمام این امکانات خواهد بود.
علاوه‎بر آن از مهم‎ترین مزایای آن ضخامت سطح به طول ۷ میلی‎متر، ویژگی‌های ایمنی برای کودکان و چرخ‌های بزرگ برای حمل آسان در کنار کیفیت بالای آن است. هرچند که از نظر قیمت کمی گران و از نظر وزنی سنگین است. با داشتن این میز به همراه راکت و توپ‎های تنیس روی میز با کیفیت، می‎توان یک بازی فوق‎العاده ارائه داد.

میز تنیس | برنا یوز۱۱. میز تنیس کارنیلو ۷۰۰M

این میز تنیس بی شک یکی از بهترین میزهای تنیس بیرونی در بازار است که همراه با بهترین طراحی و ویژگی‌ها عرضه می‌گردد.
کمپانی کارنیلو (Cornilleau) بر تولید بهترین میزهای تنیس در بازار جهانی تمرکز کرده است و با تولید این میز تنیس از بهترین مواد با بالا‌ترین کیفیت و بهترین پایه این ادعا را اثبات نموده است. برای بیان ویژگی‌های مثبت این میز تنیس می‌توان به سطح ضد تابش، امکانات ایمنی و طراحی عالی آن اشاره کرد.

۱۲. میز تنیس جولا نوا تور (Jolaa Nova Tour DX)

این میز تنیس برای کسانی که مایل هستند میز خود را در باغ و یا حیاط خانه قرار دهند، مناسب خواهد بود.
اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که لازم است آن را در زمین بسیار پایدار تنظیم کنید.
همچنین که هیچ مکانی برای ذخیره‎سازی توپ و یا راکت در آن نیست و به دلیل کوچک بودن چرخ‌ها حرکت به آسانی انجام نمی‎گیرد.
اما اگر مایل باشید یک میز تنیس را به طور دائم در یک فضای بیرونی نگهداری کنید، میز تنیس جولا نوا DX انتخاب خوبی خواهد بود.

در کشور ما ساخت میز تنیس با کیفیت بالا و طبق استاندارهای جهانی تولید می‎شود.
میز پینگ پنگ اصفهان قیمت مناسبی دارد و با داشتن امکانات ویژه و منحصر به فرد، شرایط بازی ایده‎آلی را برای شما فراهم می‎کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *