قطعات و لوازم جانبی میز فوتبال دستی

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ مدل میز فوتبال دستی مختلف توسط شرکت‌های تولید فوتبال دستی تولید و به بازار عرضه می‌شود که همه‎ی آن‌ها دارای قطعات و لوازم جانبی میز فوتبال دستی می‌باشند. کسب اطلاعاتی درباره کیفیت میزهای فوتبال دستی و قطعات آن برای انجام یک بازی حرفه‎ای ضروری است. برای زمانی که می‌خواهید کیفیت میز فوتبال دستی خود را ارتقا دهید، داشتن اطلاعاتی درباره انواع قطعات و لوازم جانبی آن مفید خواهد بود.

 آدمک‌های میز فوتبال دستی

در طول سال‌ها از آدمک‌هایی با جنس‌های مختلف در ساخت میز فوتبال دستی استفاده می‌شود، این آدمک‌ها در طول سال‌ها تغییر یافته و توسعه یافته‌اند. انواع مختلف این آدمک‌ها در جنس‌های چوبی، پلاستیکی، فلزی و جنس‌های دیگر در دسترس می‌باشند. پایه‌های این آدمک‌ها معمولا با لبه‌های زاویه‌دار برای بازی بهتر عرضه می‌گردند. شناخت انواع توپ‌ها و آدمک‌های فوتبال دستی برای بازیکنان حرفه‌ای ضروری است.

میله‌های میز فوتبال دستی

میله‌های فوتبال دستی مانند آدمک‌ها نقش مهمی در بازی فوتبال دستی ایفا می‌کنند. از آنجایی که هنگام بازی لازم است که میله‌ها دائما در حال گردش باشند، بهتر است که مرتب به روانکاری آن‌ها بپردازید.
میله‌های میز فوتبال دستی از اجزای گران قیمت لوازم جانبی میز فوتبال دستی به شمار می‌آیند، به همین دلیل بهتر است در نگهداری از آن‌ها دقت کنید. میزهای فوتبال دستی به همراه میله‌های سنگین می‌تواند باعث کند شدن بازی شوند.
در اکثر میزهای فوتبال دستی با کیفیت بالا، لازم است که جنس میله‌ها توخالی و سبک یا از جنس کروم باشند. بهترین حالت برای میله‌ها این است که بین میله‌ها بلبرینگ‌هایی وجود داشته باشد تا به گردش بهتر و سریع‌تر میله‌ها کمک کنند.

فوتبال دستی | برنا یوز بلبرینگ‌های میز فوتبال دستی

بخش مهمی از میز فوتبال دستی، بلبرینگ‌های آن می‌باشد. ممکن است که این بلبرینگ‌ها نادیده گرفته شوند، اما در حقیقت آن‌ها نقش مهمی را در میز فوتبال دستی ایفا می‌کنند.
وجود این بلبرینگ‌ها در میز فوتبال دستی به شما اجازه می‌دهد که هنگام حرکت دادن میله‌ها در هنگام بازی به سمت داخل و یا خارج، با اصطکاک کمتر این کار را انجام دهید. هنگام خرید فوتبال دستی اصفهان، به این قسمت از میز فوتبال دستی توجه کنید.

 سیلیکون

سیلیکون‌ها بخش دیگری از میز فوتبال دستی می‌باشند که لازم است از آن‌ها به خوبی نگهداری شود. وجود آن‌ها در میز فوتبال دستی باعث می‌شود که عمر بلبرینگ‌ها به طور قابل توجهی افزایش یابد.
می‌توان از سیلیکون‌های مایع و یا اسپری برای بلبرینگ‌ها استفاده نمود. با این حال بهترین نوع آن‌ها سیلیکون‌های مایع می‌باشند، زیرا آن‌ها به روان شدن میله‌ها نیز کمک خواهند کرد.

با روانکاری میله‌ها توسط سیلیکون‌ها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تمام اجزای میز فوتبال دستی در مناسب‌ترین حالت خود به سر می‌برند.

فوتبال دستی | برنا یوزتوپ فوتبال دستی

امروزه انواع مختلفی از توپ‌های فوتبال دستی در بازار ارائه می‌شوند. توپ‌های فوتبال دستی با توجه به جنسشان ممکن است که کیفیت‌های مختلفی از بازی را ارائه دهند. برخی از توپ‌ها از جنس پلاستیک فشرده شده و یا چوب در بازار وجود دارند. بهتر است که هنگام تهیه توپ‌های فوتبال دستی به بافت آن‌ها توجه داشته باشید.

 ضربه گیرهای میز فوتبال دستی

ضربه گیرهای میز فوتبال دستی معمولا از پلاستیک سیاه ساخته شده‌اند. این ضربه گیرها بین دیواره میز فوتبال دستی و آخرین آدمک در هر میله قرار دارند.  برخی از میزهای فوتبال دستی با ضربه گیرهای انعطاف پذیری ساخته شده‌اند، به این صورت که هنگام بازی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که آدمک‌ها را تا جایی که امکان دارد به دیواره میز فوتبال دستی نزدیک نمایید.

 پایه‌های میز فوتبال دستی

پایه‌های میز فوتبال دستی باعث ثبات میز فوتبال دستی در هنگام بازی می‌شوند.
پایه‌های باریک در یک میز فوتبال دستی، امکان تحمل وزن هنگام بازی را ندارد و در نهایت باعث لرزش میز فوتبال دستی در زمان بازی می‌شود. میزهای فوتبال دستی با کیفیت بالا معمولا دارای پایه‌هایی به ضخامت ۳.۵ اینچ یا بیشتر می‌باشند. همچنین برخی از میزهای فوتبال دستی شامل پایه‌هایی هستند که قابل تنظیم در هر سطح می‌باشند. تولیدی فوتبال دستی میزهایی با پایه‎های مستحم تولید می‌کند.

فوتبال دستی | برنا یوزدستگیره‌های میز فوتبال دستی

بخش مهمی از میز فوتبال دستی که قابل چشم پوشی نیست، دستگیره‌های میز فوتبال دستی می‌باشند. دستگیره‌های میز فوتبال دستی با جنس‌های مختلف، کیفیت‌های متفاوتی از بازی را ارائه می‌دهند.
برخی از میزهای فوتبال دستی با دستگیره‌های پلاستیکی و برخی با دستگیره‌های چوبی عرضه می‌شوند. بهتر است که هنگام خرید میز فوتبال دستی به سراغ میزهایی که دستگیره‌های آن دارای نقاشی و یا روکش می‌باشد، نروید، زیرا این موارد باعث می‌شود که هنگام بازی دستگیره‌ها دائما از دستان شما رها شوند.

 روکش دستگیره‌ها

مانند سایر اجزا و قطعات میز فوتبال دستی، روکش دستگیره‌ها در انواع مختلفی در بازار ارائه می‌شوند. بهتر است هنگام خرید، میزهایی را انتخاب کنید که دستگیره‌های آن جدا نباشند، اما در صورتی که مایل هستید میزهای فوتبال دستی با دستگیره‌های جدا را انتخاب کنید، بهتر است نوعی از روکش دستگیره‌ها را انتخاب کنید که جنس و کیفیت آن‌ها بالا باشد.

 پین‌ها

پین‌ها برای نگه داشتن آدمک‌ها بر روی میله‌های میز فوتبال دستی مورد استفاده می‌باشند. آن‌ها توسط پیچ‌ها به میله‌ها پین می‌شوند.

 روکش میز فوتبال دستی

یکی از لوازم جانبی مورد‌نیاز برای نگهداری بهتر از میز فوتبال دستی، تهیه روکش برای آن می‌باشد. استفاده از روکش برای میز فوتبال دستی، آن را از گرد و غبار حفظ می‌کند.

تولید فوتبال دستینگهدارنده

نگهدارنده‌های لیوان برای میز فوتبال دستی وجود دارد که به صورت مجزا قابل تهیه می‌باشند. تهیه این نگهدارنده‌ها برای میزهای فوتبال دستی کاملا سلیقه‌ای می‌باشند و اجباری برای تهیه آن‌ها وجود ندارد، اما وجود این نگهدارنده‌ها کمک می‌کند که سطح میز فوتبال دستی از انواع لکه‌های نوشیدنی در امان باشد.

 روشنایی

وجود روشنایی مناسب در اتاق بازی این امکان را به وجود می‌آورد که بازی با بهترین کیفیت انجام شود. لامپ‌های مخصوص برای نصب در بالای میزهای فوتبال دستی وجود دارند که این امکان را برای بازیکنان فراهم می‌کنند که بهترین بازی خود را ارائه دهند.

در نهایت نکته‌ای که لازم است به آن توجه داشته باشید این است که هنگام ارتقای وسایل جانبی میز فوتبال دستی بهتر است انواعی از آن‌ها که مناسب میز شما هستند را تهیه کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *