میز فوتبال دستی

از دهه ۱۹۲۰ تا زمانی که فوتبال دستی به عنوان یک بازی برای مسابقات جهانی تبدیل شد، میزهای فوتبال دستی در خانه‌ها و برای سرگرمی خانواده‌ها در دسترس بودند. در حال حاضر ITSF پنج میز فوتبال دستی برای مسابقات بین المللی به رسمیت می‌شناسد. این میزهای فوتبال دستی توسط تورنادو ساخته و طراحی شده‎اند.
طبق اصول و استاندارهای بین المللی تولید فوتبال دستی در شرکت‎های معتبر انجام می‌گیرد.

ویژگی‌های یک میز فوتبال دستی حرفه‎ای چیست؟

بهترین میزهای فوتبال دستی معمولا همان میزهایی هستند که توسط فدراسیون معرفی می‌شوند، این میزها در بهترین کیفیت ارائه می‌گردند. برای افرادی که مایل به انجام بازی در سطح حرفه‎ای می‌باشند، این میزها مناسب‌ترین انتخاب می‌باشد.

ابعاد استاندارد میز فوتبال دستی

یک میز فوتبال دستی در حالت استاندارد چیزی حدود ۵۶ اینچ طول دارد، هرچند طول میزها ممکن است مقداری زیاد و یا کمتر از این اندازه باشد. به عنوان مثال میزی که در حدود ۴۸ اینچ می‌باشد، به صورت قابل توجهی کوچک‎تر بوده و برای بازیکنان جوان مناسب‌تر می‌باشد.
فوتبال دستی در اصفهان به عنوان یک ورش مهیج شناخته شده است و جوانان با میزهای استاندارد با یکدیگر رقابت می‎کنند.

فوتبال دستی | برنا یوزبهتر است میز فوتبال دستی که انتخاب می‌کنید مناسب با فضای شما باشد. با تهیه‎ی میزهای فوتبال دستی برای فضای آزاد، شما گزینه‎های بیشتری برای انتخاب دارید
میزهای فوتبال دستی کوچک‎تر قیمت‌های پایین‌تری دارند، بنابراین چنانچه هنوز آماتور می‌باشید، میزهای فوتبال دستی کوچک‎تر و با قیمت مناسب گزینه مناسب‌تری برای خرید خواهند بود. در صورتی که می‌خواهید میزهای فوتبال دستی مقرون به صرفه‎ای تهیه کنید، میزهای فوتبال دستی کوچک با ویژگی‌های مناسب در بازار ارائه می‌شوند.

نوع مشخصی از میزهای فوتبال دستی، مدل‌های تبلت آن‌ها می‌باشند. این میزها در اندازه‌های کوچک و با پایه‌های کوچک عرضه می‌شوند. برای سرگرمی کودکان میزهای فوتبال دستی در اندازه‌های تبلت بهترین انتخاب خواهد بود.

وزن میز فوتبال دستی

برای افرادی که بازی را در قالب تیم‌های دو نفره اجرا می‌کنند، میزهای فوتبال دستی سبک، ممکن است یک بازی با کیفیت بالا ارائه ندهد، به همین دلیل بهتر است، یک میز فوتبال دستی حدود ۹۰ کیلو گرم وزن داشته باشد.

آدمک‌های میز فوتبال دستی

از مهم‌ترین قطعات یک میز فوتبال دستی، آدمک‌های آن می‌باشد. به همین دلیل لازم است که آدمک‌ها در مناسب‌ترین حالت و فاصله از یکدیگر قرار گیرند.
تمامی آدمک‌ها درون زمین بازی با هدف گل زدن در جای مناسب قرار گرفته‌اند.

فوتبال دستی | برنا یوزیک میز فوتبال دستی با اجزا و قطعاتی با کیفیت این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بهترین بازی خود را ارائه دهید. از این رو تولیدی فوتبال دستی حرفه ای، میزهای فوتبال دستی را با کیفیت بالا و از بهترین مواد اولیه طراحی می‎کند.

در این میان پایه‌های میز فوتبال دستی بسیار مهم می‌باشند.
پایه‌های باریک و نامناسب در میزهای فوتبال دستی قادر به تحمل وزن میز نیستند. همچنین پایه‌های نامناسب در میزهای فوتبال دستی ممکن است باعث شیب دار شدن سطح میز و در نتیجه انجام بازی در بی کیفیت‌ترین حالت شود.
میزهایی که پایه‌های قابل تنظیم دارند، برای خرید بسیار مناسب هستند. بسیاری از میزهای فوتبال دستی امروزه در مدرن‌ترین حالت‌ها در بازار عرضه می‌گردند.

کیفیت میز فوتبال دستی

کیفیت ساخت در میزهای فوتبال دستی بسیار مهم است. به خصوص برای زمان‌هایی که می‌خواهید میز فوتبال دستی را در اتاق و یا خارج از محیط اتاق نگهداری کنید.

کیفیت مواد

یک میز فوتبال دستی ساخته شده از MDF با روکش لمینیت، برای بازی بسیار مناسب می‌باشد. میزهای فوتبال دستی از خرده چوب‌ها مناسب نیستند، زیرا این میزها قادر به تحمل وزن نخواهند بود. نوع دیگری از مواد نامناسب برای ساخت میزهای فوتبال دستی، چوب‌هایی است که تراکم آن‌ها کم می‌باشد، در این میزها پس از مدتی شاهد نشانه‌های پوسیدگی و فرسایش در اطراف میز خواهید بود.

تولید فوتبال دستیدیواره‌های میز فوتبال دستی

لازم است که دیواره‌های میز فوتبال دستی حدود ۱.۱ اینچ ضخامت داشته باشند. دیواره‌های ضخیم در میزهای فوتبال دستی به حفظ بهتر و بیشتر آن‌ها کمک خواهند کرد. دیواره‌های مناسب در میزهای فوتبال دستی نقش موثری در سرعت و کیفیت بالای بازی خواهند داشت.در میزهای فوتبال دستی با قیمت‌های ارزان‌تر می‌توانید شاهد این تفاوت‌ها باشید.

دستگیره‌های میز فوتبال دستی

برخی از میزهای فوتبال دستی شامل دسته‌های پلاستیکی می‌باشند و برخی از آن‌ها دارای دستگیره‌های چوبی هستند.
دستگیره‌های پلاستیکی به خوبی دستگیره‌های چوبی عمل می‌کنند، به خصوص زمانی که آن‌ها هشت ضلعی طراحی شده باشند.
با این حال تولید کنندگان استفاده از پلاستیک و یا کائوچو را برای تولید دستگیره‌ها ترجیح می‌دهند، این مواد معمولا ارزان‌تر می‌باشند. مشکلی که در استفاده از دستگیره‌های پلاستیکی وجود دارد این است که آن‌ها هنگام بازی ممکن است باعث ایجاد اصطکاک در دست بازیکنان شوند، این اصطکاک می‌تواند باعث کاهش کیفیت بازی و یا سر خوردن میله‌ها از دست بازیکنان شود.

میله‌های میز فوتبال دستی

بهترین میله‌های یک میز فوتبال دستی آن‌هایی هستند که سبک‌تر و توخالی می‌باشند. میله‌هایی که این ویژگی‌ها را دارند، باعث می‌شوند که سرعت بازی افزایش یافته و بازیکنان بهتر بتوانند میله‌ها را حرکت دهند.

فوتبال دستی | برنا یوزبرخی از تولید کنندگان سعی می‌کنند که با استفاده از میله‌های سنگین‌تر و ضخیم‌تر در میزهای فوتبال دستی هزینه‌های ساخت را کاهش دهند.
از این رو هنگام خرید میز فوتبال دستی توجه به قطعات و لوازم جانبی فوتبال دستی اهمیت دارد.

تعمیر و نگهداری از میز فوتبال دستی

روش‌های کم هزینه بسیار زیادی برای نگهداری میزهای فوتبال دستی وجود دارد. اولین گام برای نگهداری از میز فوتبال دستی آن است که مرتب میز را تمیز کنید.
تمیز کردن سطح میز، میله‌ها، دستگیره‌ها و آدمک‌های میز فوتبال دستی این امکان را به وجود خواهد آورد که طول عمر میز خود را افزایش دهید.

روش بهتر برای حفظ میز فوتبال دستی از گرد و غبار این است که از پوشش و یا انواع کاورها برای سطح میز استفاده کنید.

علاوه بر توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، هنگام خرید میزهای فوتبال دستی، بهتر است که به بودجه‎ای که برای این کار در نظر گرفته‎اید نیز توجه داشته باشید. تناسب بودجه با چیزی که به دنبال آن می‌باشید در انتخاب بهترین میز فوتبال دستی به شما کمک خواهد کرد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *