آدمک‌ها و میله‌های فوتبال دستی

انواع توپ‌ها و آدمک‌های فوتبال دستی نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کنند. شکستگی، ترک‎خوردگی یا آسیب به آدمک‎ها در حین بازی بسیار ناامید‎کننده است. شما باید بهترین آدمک‌ها و میله‌های فوتبال دستی را شناخته و برای بازی از آن‌ها استفاده کنید.

آدمک‌های تورنادو (بهترین‌ها)

۱)آدمک‎های تورنادو: آدمک‎های تورنادو دارای بهترین پایه هستند. این آدمک‎ه با انگشتان پا طراحی شده‌اند. این ویژگی‌ها زمانی مهم است که بازی در سطح پیشرفته اجرا می‌شود، با کمک آدمک‌های استاندار و تکنیک‌های موثر در فوتبال‌ دستی، می‌توانید توپ را به‌راحتی در اختیار گرفته و ضربه بزنبد.
الگوی روی پاهای این مدل از آدمک‎ها باعث کنترل بهتر توپ می‌شود. آدمک‌ها پس از آزاد شدن در موقعیت افقی قرار می‌گیرند و این زمانی است که می‌خواهید توپ را به هدف حریف شلیک کنید.
طراحی آدمک‎های تورنادو طبق اصول استاندارد می‌باشد و از پلاستیک با کیفیت و محکم ساخته شده‎اند و برای بازی‎ مقاومت خوبی دارند. اطمینان حاصل کنید که نصب این آدمک‌ها به درستی انجام شده است.

۱) مردان سبک رباتیک: آدمک‎ها سبک رباتیک از نظر هزینه و کیفیت عالی هستند و از پلاستیک با کیفیت ساخته شده‌اند. پاهای متقارن دارند و کنترل عالی توپ از خصوصیات این آدمک‎ها است. ارتفاع این آدمک‎ها استاندارد است و در میزهای استاندارد با میله‌های فولادی نصب می‌شوند. آدمک‎های سبک رباتیک نقاط ضعفی هم دارند ولی اگر به دنبال بازی‌های رقابتی هستید، انتخاب خوبی می‌باشند.
امروزه شرکت‎هایی که در حیطه‎ی تولید فوتبال دستی مشغول به فعالیت هستند، با به‎کارگیری آدمک‌های استاندارد و جنس عالی شرایط رقابتی خوبی را برای علاقه‎مندان به این رشته‎ی ورزشی به‌وجود آورده‎اند.

تولید فوتبال دستی۲) آدمک‎های سیاه و سفید: آدمک‎ها در دو رنگ سیاه و سفید هستند و هزینه‎ی زیادی ندارند. قطعات این مدل از آدمک‌ها از پلاستیک سخت و محکم ساخته شده‌ است.
طراحی پایه‎های آدمک‎های سیاه و سفید مانند تورنادو و رباتیک کمی باریک و متقارن است، به این معنا که نمی‌توانند در کنترل توپ بهترین باشند. به خوبی بر روی میله‌های استاندارد نصب می‌شوند. اگر کنترل توپ خوب باشد، پرتاب‌ها و ضربه‌ها دقیق و در نتیجه عملکرد کلی بالا خواهد رفت. در مورد تعویض آدمک‎ها سه ویژگی اصلی را در نظر بگیرید:

  • طراحی پای بازیکن: مهمترین ویژگی آدمک‎ها طراحی پا است. طراحی‌های مختلفی وجود دارد. تعدادی یک پا با یک انگشت دارند. طراحی پا در کنترل توپ موثر بوده و باعث توانایی آدمک‎ها در ضربه‌ها می‌شود.
    طراحی پا با گردن‌های گرد باعث گرفتن بهتر توپ می‌شود و ضربه‌های ماهرانه‌ای را خواهند زد. بعضی هم طراحی پا با انگشتان گرد دارند.
  • آدمک‎ها متعادل کننده: یکی از ویژگی‌های مهم در آدمک‎ها متعادل، وزن سر و پا با هم برابر است. وقتی میله‌ها را رها می‌کنید، مردان در حالت تعادل باقی می‌مانند. اگر در موقعیت افقی قرار دارند در همان حالت باقی می‌مانند و مسیر بازی شما باز و در دسترس می‌باشد تا توپ به هدف برسد.
    آدمک‎ها دارای پاهای سنگین، نمی‌توانند در حالت افقی باقی بماند و شما می‌توانید موقعیت خود را تنظیم کنید.
  • راه‌اندازی آسان: باید بر روی میز‌های استاندارد و میله‌های مناسب نصب شوند. اگر قطر سوراخ نصب بزرگ باشد، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، چرخش آن‎ها بیشتر و غیر‎قابل کنترل می‎باشد. اگر قطر سوراخ کوچک‌تر باشد، قابل نصب نخواهد بود. پس به قطر سوراخ توجه کنید. به پیچ‌ها هم دقت کنید. پیچ‌ها ممکن است در طول زمان شکننده باشند، خصوصا اگر ضربه‌ها سنگین و سریع باشند.

فوتبال دستی | برنا یوز

میله‌های فوتبال دستی

تولیدی فوتبال دستی حرفه ای هنگام تهیه‌ی میز فوتبال دستی، اجزای تشکیل‎دهنده آن را در نظر می‌گیرد.
میله‌ها می‌توانند تاثیر زیادی در سرعت بازی داشته باشند. میله‌ها از بخش‌های گران قیمت میز شما می‌باشند.
تولیدکنندگان سعی می‌کنند از میله‌های بادوام و مناسب استفاده کنند. میله‌های سنگین باعث کند شدن بازی می‌شوند و توانایی ضربه‌های محکم را از بازیکن می‌گیرند. تمام میز‌های باکیفیت از میله‌های سبک وزن و باکیفیت ساخته شدند تا بتوانند حداکثر کنترل توپ و ضربه‌های عالی را داشته باشند.
بعضی از میزها دارای کلاه ایمنی پلاستیکی هستند که در انتهای میله‌ها قرار دارند و ممکن است مشخص باشند.

این کلاه‌های پلاستیکی یک راه عالی برای محافظت از بازیکنان در مواقعی که میله‌ها در حال حرکت به خارج یا داخل هستند، می‌باشند.
نصب میله‌ها کار بسیار ساده‌ای است. در مجموع ۲۶ آدمک با سه دروازه‌بان و یا بیست و دو آدمک با یک دروازه‎بان را باید در نظر گرفت.
فقط مطمئن شوید که چهار میله در هر طرف از میز درست نصب شده باشد.

میله‌ها باید در جهت درستی از میز قرار بگیرند. یک یا سه درواز‎‎بان، دو آدمک دفاعی، پنج آدمک مدافع و سه مهاجم روی میله‌ها نصب می‎شود.
در ترکیب تیم نباید تغییر ایجاد شود. میله‎ی مهاجمان باید دو اینچ طولانی‎تر از میله‎ی دروازه‎بان‌ها باشد.

فوتبال دستی | برنا یوزفوتبال دستی در اصفهان و سراسر کشور از بازی‌های بسیار هیجان‎انگیز و مفرح است که با تمرین و ممارست می‎توانید در این بازی حرفه‌ای شوید.
سخت‎ترین قسمت نصب تنظیم کردن درست آدمک‎ها و ضربه‎گیر و مدافع می‎باشد.
بازیکنان در زمان بازی ممکن است بیش از حد به میله‌ها فشار وارد کنند که باعث کج شدن میله‎ها خواهد شد. برای صاف و درست کردن میله‎ها، ابتدا آن‎ها را به عقب کشیده اما احتیاط کنید، زیرا فشار باید به موقعیت پایین ولی آرام باشد.

فشار بیش از حد اعمال نکنید. خمیدگی نباید بیش از حد به طرف مخالف باشد. اطمینان حاصل کنید که آدمک‎های متصل به میله‌ها نکنند، خصوصا در میزهای تورنادو و دینامو از میله‌های جایگزین مناسب استفاده کنید تا از کیفیت میز شما کم نشود.

انواع مختلفی از میله‌ها در بازار وجود دارند. بازی باید سریع و مهیج باشد که در این صورت به میله‌های سبک و مستحکم نیاز می‎باشد. بهترین میله‌ها با کیفیت بالا، میله‌های توخالی و میله‌های کروم هستند.
ضربه‌های کششی با ایجاد میله‌های استاندارد انجام می‌شود و کنترل فوق‎العاده‌ای بر توپ دارند.

فوتبال دستی | برنا یوز

اندازه میله‌ها

اندازه‌های میله‎ها متفاوت است. به‎طور معمول طول میله‏‎ها بستگی آدمک‎های فوتبال دستی دارد.
اندازه با توجه به خط دفاع و مهاجم و … متفاوت است. اندازه استاندارد هشت و نیم اینچ قطر دارد. شما اگر میله‌های ناقص و معیوب را در بهترین میز فوتبال دستی نصب کنید، نمی‌توانید نتیجه قابل قبولی را کسب کنید. پس باید از قطعات با کیفیت استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
برنایوز مجری فروش فوتبال دستی اصفهان امیدوارست با فراهم کردن این مطلب، توانسته باشد به علاقه‎مندان ورزش فوتبال دستی کمک کرده باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *