قیمت فوتبال دستی

بهترین میزهایی که برای بازی فوتبال دستی وجود دارند، میزهایی هستند که توسط فدارسیون تایید شده‌اند. قیمت فوتبال دستی حرفه‌ای را عوامل مختلفی نظیر، جنس، ابعاد، لوازم جانبی، وزن، آدمک‌های فوتبال دستی، دستگیره و غیره تعیین می‌کند.
افرادی که تصمیم دارند، فوتبال دستی را در حد حرفه‌ای بازی کنند، باید میز فوتبال دستی استاندارد داشته باشند. انواع مدل‌های میز فوتبال دستی را از شرکت‎‌های تولیدی فوتبال دستی می‌‎توانیم، خریداری کنیم. ابعاد استاندارد برای میز فوتبال دستی حدود ۵۶ اینچ می‌‎باشد. اگر تازه وارد رشته‌ی فوتبال دستی شده‌اید، انتخاب میزهای فوتبال دستی که ابعاد کوچک‌تری دارند، برای شما مناسب‌تر هستند. زیرا میزهای فوتبال دستی با ابعاد کوچک قیمت مناسب‌تری دارند و برای تمرین و کسب مهارت در ابتدای راه گزینه‌ی بهتری می‌باشند.
اگر مایل هستید برای کودکان خود، میزهای فوتبال دستی خریداری کنید، پیشنهاد می‎کنیم، میزهای فوتبال دستی مدل تبلت را تهیه کنید. میزهای فوتبال دستی مدل تبلت، با اندازه کوچک و پایه‌های کم ارتفاع برای سرگرمی و بازی کودکان مناسب هستند. وزن میز فوتبال دستی از پارامترهای مهمی است که بر روی قیمت فوتبال دستی تاثیر می‌گذارد، وزن مناسب میز فوتبال دستی برای مسابقات حرفه‌ای باید حدود ۹۰ کیلوگرم باشد.

قیمت فوتبال دستی

میزهای فوتبال دستی تبلت می‌توانند بر روی تمامی سطوح قرار گیرند، راه‌اندازی و تنظیم آن‌ها بسیار آسان بوده و می‌توانید پس از پایان بازی به سادگی آن‌ها را در گوشه‌ای از خانه قرار دهید. اگر در اتاق بازی خود با محدودیت‌های فضایی مواجه هستید، انتخاب میزهای فوتبال دستی چند منظوره انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. محدوده قیمت فوتبال دستی به چگونگی نگهداری از آن‌ها و اینکه چقدر می‌خواهید برای آن‌ها هزینه کنید، بستگی خواهد داشت.
فوتبال دستی از ورزش‌هایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، با استفاده از انواع توپ فوتبال دستی و میز مناسب می‌توانید افراد خانواده را برای ساعت‌ها دور هم جمع کنید، زیرا تمامی افراد می‌توانند این ورزش را انجام دهند. ورزش فوتبال دستی برای افرادی که سن بالایی دارند مناسب است، قیمت فوتبال دستی حرفه‌ای نسبتا بالاست اما بازی با میز فوتبال دستی حرفه‌ای سرعت فوق‌العاده‌ای دارد، زیرا زمین بازی دقیق و مسطح طراحی شده است.
شرکت‌های تولیدی فوتبال دستی اصفهان انواع میزهای فوتبال دستی را در مدل‌های متنوع و با قیمت مناسب طراحی و تولید می‌کنند. هدف نهایی از بازی هیجان‌انگیز فوتبال دستی گرفتن امتیاز از حریف است که با رعایت تکنیک‌ها و اصولی که این بازی دارد، می‎‌توان حرف را مغلوب کرد.

خرید فوتبال دستی

خرید فوتبال دستی

هنگامی که تصمیم می‌گیرید یک میز با کیفیت و استاندارد را برای ورزش فوتبال دستی تهیه کنید، بهتر است با افرادی که در زمینه تولید فوتبال دستی تخصص دارند، مشورت کنید. میز فوتبال دستی که برای خرید انتخاب می‌کنید، باید مناسب فضای شما باشد. هم‌چنین آدمک‌های بازی، باید از جنس مرغوب تهیه شده باشند و به درستی در جای خود قرار گرفته باشند. یک میز حرفه‌ای شرایطی را برای شما فراهم می‌‎کند که در بازی حریف خود را شکست دهید و پیروز میدان شوید. هنگام خرید فوتبال دستی باید به مقاومت پایه‌‎ها توجه کنیم، زیرا پایه‌های باریک نمی‌توانند وزن میز را به خوبی تحمل کنند و ممکن است در طول بازی آسیب ببینند. زمانی که می‌خواهید میزهای فوتبال دستی را خارج از محیط نگهداری کنید، کیفیت جنس فوتبال دستی اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند.
میزهایی با روکش لمینت و یا MDF انتخاب خوبی برای خرید فوتبال دستی هستند، اما میزهایی که از خرده چوب ساخته شده‌اند برای یک بازی رقابتی و حرفه‌ای مناسب نیستند، زیرا نمی‎توانند وزن را به خوبی تحمل کنند.

از دیگر فاکتورهایی که هنگام خرید فوتبال دستی باید به آن توجه کنید، ضخامت دیواره‌ی میز فوتبال دستی است. دیواره‌های استاندارد برای میز فوتبال دستی تاثیر مهمی در سرعت و کیفیت بازی دارند. در سبک‌های بین‌المللی فوتبال دستی کیفیت میز اهمیت بسیار زیادی دارد.
عامل مهم دیگر در خرید میز فوتبال دستی توجه به قیمت فوتبال دستی است، چون ممکن است نیاز نداشته باشید که بیش از صد هزار تومان برای خرید فوتبال دستی سرمایه‌گذاری کنید، در نهایت عامل مهم بعدی دوام میز می‌باشد، برای خرید فوتبال دستی ابتدا به علاقه خود توجه کنید و سپس برای خرید آن اقدام کنید. بهترین میزهای فوتبال‌ دستی انواعی از آن‌ها می‌باشند که حمل و نقل آن‌ها به آسانی انجام می‌شود. برای خرید فوتبال دستی بودجه خود را در نظر بگیرید، میزهایی که کوچک‌تر هستند نسبت به میزهای بزرگ قیمت مناسب‌تری دارند.
ایجاد رطوبت در سطح میز فوتبال‌ دستی می‌تواند باعث زنگ‌زدگی در سطح آن شود، بنابراین باید از میز فوتبال دستی در برابر رطوبت و آب به خوبی محافظت کنیم.
امروزه ورزش فوتبال دستی به یکی از ورزش‌های محبوب در بین مردم تبدیل شده است که در تمامی دنیا شناخته شده و از تفریحات هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. پس از خرید فوتبال دستی لازم است قوانین فوتبال دستی را آموخته و شروع به بازی کنید. استراتژی‌های فوتبال دستی خیلی راحت است، بعد از خرید فوتبال دستی چگونگی تعمیر و نگهداری میز فوتبال‌دستی اهمیت پیدا می‌کند. برای تمیز کردن سطح میز فوتبال دستی می‌توانید از آب، الکل و یا اسپری پاک کننده‌ی مناسب استفاده کنید.

ویدئوهای ورزشی

فروش فوتبال دستی

امروزه فروشگاه‌های زیادی در زمینه‌ی فروش فوتبال دستی به صورت تخصصی در حال فعالیت هستند. اغلب شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که در این حوزه مشغول به کار هستند، سعی می‌کنند با فروش محصولات با کیفیت و قیمت مناسب مشتری خود را راضی نگه دارند و بهترین محصول خود را به مشتری ارائه دهند.

فروشگاه‌های فروش فوتبال دستی اصفهان، با هدف رضایت خریدار محصولات خود را عرضه می‌‎کنند. ویژگی‌های میز فوتبال دستی حرفه‌ای در طیف گسترده‌ای قرار دارد که لازم است خریدار قبل از تصمیم‌گیری برای خرید در مورد آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کند.

عوامل مختلفی بر روی کیفیت و سرعت بازی تاثیر می‌گذارد که نادیده گرفتن آن‌ها منجر به شکست در بازی می‌شود. از جمله این موارد می‌توان به آدمک‌ها و میله‌های فوتبال دستی اشاره کنیم، بهتر است میله‌ها سبک و توخالی باشند تا بازی با سرعت بیشتری جریان پیدا کند. بهترین جنس برای میله‌های فوتبال دستی، جنس کروم است.
آدمک‌های فوتبال دستی به مرور زمان تغییر و تحول پیدا کرده‌اند و در جنس‌های مختلفی ساخته شدند، پایه‌های آدمک‎‌‌ها با لبه‌های زاویه‌دار برای یک بازی حرفه‌ای مناسب‌تر است.
اگر پایه‌های میز قابل تنظیم باشد، شما می‌‎توانید ارتفاع میز را به صورت دلخواه تغییر دهید. بهتر است پایه‌ها مستحکم باشند تا در طول بازی، سطح میز فوتبال دستی لرزش پیدا نکند. در نهایت با در نظر گرفتن بودجه و انتظارات خود از میز فوتبال دستی، برای خرید فوتبال دستی تصمیم‌گیری کنید.

اگر به دنبال یک میز فوتبال‌ دستی بادوام و مقاوم برای مدت طولانی می‌باشید، انتخاب میز فوتبال‌ دستی حرفهای گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. بازی فوتبال دستی می‌تواند در قالب تیم‌های دوتایی و یا تک نفره انجام گیرد. مسلما اندازه میزهای فوتبال‌ دستی در بازی‌های چهار نفره بزرگ‌تر از میزهای فوتبال‌ دستی دو نفره خواهد بود.

فروش فوتبال دستی

میزهای فوتبال‌ دستی تورنادو به عنوان یکی از بهترین میزهای فوتبال‌ دستی برای مسابقات جهانی و رقابتی به شمار می‌روند.
بیشتر طرفداران بازی‌های فوتبال‌ دستی در مسابقات قهرمانی به نوع میزهای فوتبال‌ دستی توجه می‌کنند  برای تهیه‌ی بهترین مدل میز فوتبال دستی و تبدیل شدن به قهرمان می‌توانیم از کارشناس فروش فوتبال دستی شرکت برنا یوز مشورت بگیرید.

جدیدترین مقالات ورزشی