میز فوتبال‌دستی

اگر از طرفداران سرسخت بازی فوتبال‌دستی هستید و سرمایه زیادی برای خرید فوتبال دستی کنار گذاشته‌اید، لازم است که نگهداری و مراقبت از میز را نیز در اولویت‌های خود قرار دهید.
حفظ و نگهداری از میز فوتبال‌دستی یکی دیگر از مواردی است که علاوه بر خرید لازم است به آن توجه داشته باشید. خوشبختانه روش‌های زیادی برای مراقبت از میز فوتبال‌دستی وجود دارد که با پیاده سازی آن‌ها اطمینان خواهید داشت که میز شما مدت زمان طولانی دوام پیدا می‌کند.

یکی از مزایای مراقبت از میز فوتبال‌دستی این است که حتی در صورت استفاده مداوم از آن، سال‌های زیادی آن را در اختیار خواهید داشت.

حتی اگر یک بار در هفته میز فوتبال‌دستی خود را تمیز کنید، می‌توانید وجود آن را برای یک عمر تضمین کنید. راهنمایی‌های زیادی درباره نحوه مراقبت از میز بازی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید میز فوتبال‌دستی را در سطح کیفی برتر قرار دهید.

چند بار می‌توانیم میز فوتبال‌دستی را تمیز کنیم؟

اگر به صورت مرتب میز فوتبال‌دستی را تمیز می‌کنید، بهتر است بدانید که این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بسیاری از بازیکنان بر این باورند که اگر به صورت مرتب از فوتبال‌دستی استفاده نمی‌کنید، می‌توانید در ماه دوبار برای تمیز کردن آن اقدام نمایید. با این کار اطمینان حاصل می‌کنید که گرد و غبار و یا سایر موادی که در آن انباشته شده است از بین می‌رود.

از طرف دیگر اگر یک میز فوتبال‌دستی فضای باز در باشگاه و یا رستوران شما قرار دارد، لازم است هفته‌ای یکبار برنامه‌های نگهداری و تمیز کردن آن را در نظر بگیرید.

خرید فوتبال دستی

بسته به مکان قرار گیری آن‌ها و میزان استفاده از میز فوتبال‌دستی و قطعات و لوازم جانبی میز فوتبال دستی ممکن است این وسیله‌های بازی در معرض گرد و خاک قرار بگیرند.
برای جلوگیری از جمع شدن زباله و کثیف شدن سریع، بهتر است آن را با استفاده از یک کاور بپوشانید. هر چند میزهای فوتبال‌دستی فضای بسته نیاز به مراقبت و توجه کمتری خواهند داشت، با این حال این مسئله باعث نمی‌شود که برای تمیز کردن آن‌ها اقدامی انجام ندهید.

 مواد مورد نیاز برای تمیز کردن میز فوتبال‌دستی

  1.  الکل
  2.  سیلیکون
  3.  پارچه نخی و تمیز
  4. هوای فشرده

نکات تمیز کردن سطح میز فوتبال‌دستی

اولین کاری که لازم است هنگام تمیز کردن میز فوتبال‌دستی انجام دهید، تمیز کردن آن برای از بین بردن گرد و خاک است. ابتدا لازم است از هوای فشرده استفاده کنید تا گرد و غبار در مناطقی که دسترسی شما به آن امکان‌پذیر نیست، از بین برود.

مشکل دیگری که با سطح زمین بازی وجود دارد این است که گاهی اوقات ممکن است مواد غذایی و نوشیدنی بر روی آن ریخته شوند. این باعث لک شدن میز فوتبال‌دستی می‌شود. بنابراین لازم است به کمک هوای فشرده آن‌ها را پاک کنید. استفاده از هوا کمک می‌کند تا پاکسازی سطح میز به آسانی انجام شود.

مرحله بعد استفاده از پارچه تمیز و نخی برای پاک کردن سطح زمین بازی است.

بهتر است که از آب برای تمیز کردن میز فوتبال‌دستی استفاده نکنید، زیرا ممکن است باعث خراب شدن و آسیب دیدن آن شود.
برای تمیز کردن سطح، یک پارچه و یا پنبه را با الکل مرطوب کنید زیرا این ماده سریع خشک می‌شود و بدون آسیب رساندن به سطح این کار را انجام می‌دهد. تمیز کردن میز فوتبال را به دقت انجام دهید تا هر نوع کثیفی و لکه از روی آن پاک شود.

میز فوتبال‌دستی

تمیز کردن میله‌های فوتبال‌دستی

پاک کردن میله‌ها کار بسیار آسانی است. با استفاده از الکل و یک پنبه تمیز یا پارچه قادر خواهید بود تا این کار را انجام دهید.
برای تمیز کردن بازیکنان و دستگیره‌ها بهتر است از میزان کمی الکل استفاده کنید تا اطمینان یابید آن‌ها به آرامی تمیز می‌شوند.

در مرحله بعدی باید با استفاده از سیلیکون برای تمیز کردن و روانکاری میله‌ها اقدام کنید. میله‌های فوتبال‌دستی را صاف و بدون حرکت نگه دارید. روغن‌کاری باعث بهبود عملکرد و سرعت در هنگام بازی می‌شود.
تنها راه اطمینان از تمیز بودن و روانکاری، استفاده از سیلیکون بر روی میله‌ها و یاتاقان‌ها است.
بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از سیلیکون مایع به جای اسپری استفاده کنند، زیرا به راحتی بر روی یاتاقان‌ها قرار می‌گیرند. برخلاف اسپری که مسیر پاشش آن در جهت‌های مختلفی است، می‌توانید از مایع سیلیکون برای تمیز کردن بخش‌های مشخص استفاده کنید.
از کارشناسان مراکز تولید فوتبال دستی می‌توانید اطلاعات خوبی در مورد تمیز کردن اطلاعات میله‌های فوتبال دستی به دست آورید.

فایده‌ای که از تمیز کردن میله‌ها به دست می‌آورید این است که اطمینان حاصل می‌کنید این کار ارزش تلاش دارد. در ابتدا ممکن است متوجه شوید که صدای جیر جیر هنگام تمیز کردن و روانکاری میله‌ها وجود دارد، اما پس از روغن‌کاری این صدا از بین می‌رود.

اگر به خوبی از آدمک‌ها و میله‌های فوتبال دستی مراقبت نکنید، آن‌ها می‌تواند دچار زنگ‌زدگی شوند. این مسئله باعث اشکال در عملکرد هنگام بازی خواهد شد. تمیز کردن و نگهداری منظم از یک میز فوتبال‌دستی این اطمینان را ایجاد می‌کند که قطعات دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند.

خرید فوتبال دستی

تمیز کردن توپ‌های فوتبال‌دستی

اگر در هنگام بازی توپ‌های شما از زمین خارج می‌شوند و به همه طرف حرکت می‌کنند، قطعاً به تمیز کردن نیاز خواهند داشت. وقتی توپ فوتبال‌دستی به همه طرف می‌چرخد از بین خاک، مواد غذایی و گرد و غبار حرکت می‌کنند. بنابراین لازم است که به تمیز کردن و پاکسازی آن‌ها نیز توجه کنید.

بنابراین بهتر است هر زمان که می‌توانید میز فوتبال‌دستی خود را تمیز نمایید و به پاکسازی توپ آن نیز توجه داشته باشید. با استفاده از یک پارچه نخی خشک و تمیز می‌توانید مواد چسبنده به آن را پاک کنید. استفاده از الکل باعث می‌شود که چربی‌ها و لایه‌های گرد و غبار از روی آن به طور کامل پاک شود.

مهم‌ترین فایده‌ای که تمیز کردن میز فوتبال‌دستی دارد این است که باعث می‌شود عملکرد شما در هنگام بازی بهبود یابد. هیچ کس زمین یا بازیکنان کثیف را دوست ندارد، بنابراین پاکسازی آن باعث می‌شود بازی لذت‌بخش‌تر انجام شود، زیرا توپ به سرعت در زمین حرکت می‌کند و میله‌ها به راحتی در گردش خواهند بود.

برای تمیز کردن میز فوتبال‌دستی بهتر است اقدامات پیشگیرانه‌ای که به کاهش تجمع خاک و مواد زائد در آن کمک می‌کند توجه کنید. نکته اول این است که به افراد اجازه ندهید غذا و یا نوشیدنی را در نزدیکی میز فوتبال‌دستی مصرف کنند. این کار به شما اطمینان می‌دهد که احتمال ریخت و پاش روی میز فوتبال‌دستی کاهش یافته و کار مورد نیاز برای تمیز کردن آن نیز کم می‌شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *