استراتژی‌های فوتبال دستی

فوتبال دستی دارای تکنیک‎ها و استراتژی‎های مختلفی می‎باشد. هر بازیکن برای برنده شدن در این بازی تکنیک‎های متفاوتی را به کار می‌گیرد. بنابراین اجرای استراتژی‌های فوتبال دستی برای موفقیت هر بازیکنی لازم است.

برای بازی فوتبال دستی نه تنها به مهارت، بلکه باید در جهت بهبود این تکنیک‎ها گام‎های موثری برداریم. همچنین داشتن یک روحیه‎ی قوی در هنگام بازی بسیار مهم است. البته علاوه بر تکنیک‎های لازم برای موفقیت در بازی فوتبال دستی داشتن یک میز استاندارد بسیار تاثیر‌گذار است، شما می‎توانید میز فوتبال دستی استاندارد را از تولیدی فوتبال دستی حرفه ای تهیه کنید.
برای این امر تمرکز بیشتر و کسب دانش بیش‎تر مهم و قابل تامل است، مهارت‎های پایه در این زمینه باید به اصول تکنیکی پیشرفته مبدل شوند.

رعایت موارد زیر در پیشرفت بازی فوتبال دستی تاثیر‌گذار است.

یادگیری

باید در هنگام بازی تکنیک‌های مهارتی را اجرا کرد تا بتوانیم توپ را قبل از رقیب خود کنترل کنیم. چرخش توپ در فضای بازی و مرکز مهم است. باید فاصله بین نقطه هدف و توپ کم‌تر شود تا شانس بیشتری برای زدن توپ به دروازه حریف داشته باشیم.
تنها زمانی در بازی حرفه‌ای خواهید شد که با دانستن تکنیک‌های
رندم و کارآیی بازیکنان وارد بازی شوید. مهم این است که بیش‎تر و بیش‎تر تمرین کنید.

فوتبال دستی | برنا یوز

به دنبال توپ

باید تمرکز روی توپ را به حداکثر برسانید. به دنبال توپ بودن و پیشگیری بسیار مهم است.
اگر بتوانید توپ را نگه دارید تمام فرصت‎ها را دریافته و احتمال موفقیت را به‎دست خواهید آورد. در این صورت دفاع شما بهبود خواهد یافت.

تیراندازی با یک انگشت

برای مبتدیان دستیابی راحت و سریع به توپ بسیار سخت است و احتمال گل‎زنی کاهش می‎یابد. بازیکنان حرفه‎ای از دست خود یا دست باز استفاده می‎کنند و به توپ ضربه می‎زنند تا به سمت هدف حرکت کند.

اطمینان از دفاع خوب

اگر می‎خواهید برنده باشید باید نیروی دفاع خود را بهبود بخشیده یا توسعه دهید.
بازی در برابر بازیکنان با تجربه، بهترین و موثرترین راه برای پیدا کردن مهارت در بازی است. این به شما کمک می‎کند تا نقطه ضعف‎های خود را رفع کرده و مهارت‎های لازم را کسب کنید.
باید با بازیکنانی پیشرفته‎تر و با تجربه‎تر بازی کنید.

چه چیزهایی را در مورد فوتبال دستی نمی‎دانید؟

فوتبال دستی یک بازی سرگرم‎کننده است که توسط مردم جهان اجرا شده و محبوبیت خاصی دارد. با این حال بسیاری از افراد از استراتژی‌های فوتبال دستی به طور کامل آگاهی ندارند.
ابتدا باید دقت کنید که به چه میز فوتبالی علاقه‌مند هستید. برای انتخاب میز فوتبال دستی می‎توانید از شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تولید فوتبال دستی مشغول به فعالیت هستند، مشورت و راهنمایی بگیرید.

تولید فوتبال دستی در اینجا ۱۰ مورد شگفت‌انگیز در مورد فوتبال دستی را به شما خواهیم گفت تا دوستانتان را هیجان‌زده کنید.

۱) مردم نمی‌دانند که در واقع چه کسی این بازی را اختراع کرده است:

این بازی توسط هارولد سیرل تورنتون اختراع شده است. اولین نسخه آن در سال ۱۹۲۳ منتشر شد. که پس از آن شرکت‎هایی که در زمینه‎ی تولیدی فوتبال دستی فعالیت می‎کردند، به مرور و با پیشرفت تکنولوژی توانستند انواع میز‌های فوتبال دستی را تولید کنند. البته برخی عقیده دارند او مخترع واقعی نیست و لوسین رورسنارت را مخترع اصلی می‌دانند.

۲) چهار طراحی از بازی

اکثر بازیکنان دارای چهار سبک متمایز هستند که در کشورهای مختلف، متفاوت می‎باشد. چهار طراح آمریکا، فرانسه، آلمان و ایتالیا می‎باشند و سبک بازی‎ها تقریبا مشابه هستند. شما به هر سبکی را خواستید می‎توانید انتخاب کنید.

۳) دروازه‌بان ۳ نفره یا ۱ نفره

بازی ابتدا با دروازه‌بان یک نفره راه‌اندازی شد ولی برخی از شرکت‌ها فوتبال دستی با دروازه‌بان سه نفره تولید کردند. اما آمریکایی‌ها دروازه‌بان یک نفره را بیشتر می‌پسندند.

۴) ۶۱ ساعت و ۱۷ دقیقه زمان بازی طولانی‌ترین رکورد

طولانی‌ترین رکورد جهانی گینس از ۶۱ ساعت و ۱۷ دقیقه توسط ۴ بازیکن در جدول ماراتن ثبت شده است. آن‌ها مانوئل لارچ، الکساندر توین در اتریش بوده‌اند.

فوتبال دستی | برنا یوز

۵) لایحه بلژیک در مورد فوتبال دستی

مردم تا قبل از سال ۱۹۵۰ در خانه خود این بازی را انجام می‌دادند. در دهه ۱۹۵۰ بلژیک اولین لیگ بازی فوتبال دستی را برگزار کرد و سپس بازیکنان با تجربه و متخصصی در این زمینه به وجود آمدند. امرزوه بسیاری از کلوپ‎هابی ورزشی و تفریحی مجهز به فوتبال دستی هستند.
شما می‎توانید با خرید فوتبال دستی اصفهان، علاوه بر تمرین و حرفه‎ای شدن در این بازی، لحظه‌های خوبی را در کنار دوستان و خانواده سپری کنید.

۶) اولین نسخه میز آمریکایی در فستیوال ۱۹۷۰

قبل از سال ۱۹۷۰ پذیرش این ورزش میان مردم در حال رشد بود، فوتبال دستی به عنوان یک بازی محبوب شروع شد. مردان آمریکایی یک نگاه جدید در این زمینه ایجاد کردند و فستیوال این ورزش را برگزار نمودند.

۷) در دهه ۱۹۷۰ محبوبیت این بازی بین مردم آمریکا بالا رفت. در دهه ۱۹۷۰ اختراع جدید میز فوتبال دستی به اوج رسید و دو هنرمند فوتبال دستی هیز و فور علاقه‎مند به بازی در میان دوستان و اعضای خانواده خود شدند. آن‎ها از این بازی به عنوان یک بازی سرگرم‎کننده و دستگاه تناسب اندام یاد کردند و با‎گذشت زمان استراتژی‌های فوتبال دستی کامل‎تر شد.

۸) اولین مسابقات ایالات متحده آمریکا

در سال ۱۹۷۲ توسط لی‎یپارد در هشت توپ بیلیارد اولین مسابقات اجرا شد و مردم آمریکا مهارت خود را در این زمینه به نمایش گذاشتند.

۹) مسابقات قهرمانی جهان

اولین تور جهانی در سال ۱۹۷۸ با جایزه یک میلیون دلاری برگزار شد و قهرمانان این مسابقات پا به عرصه نهادند.

فوتبال دستی | برنا یوز

۱۰) مسئول محبوبیت تکان‎دهنده میز Pac-Man

در سال ۱۹۷۸ هر عضو مسابقات می‎توانست به سود یک کسب و کار خوب در فوتبال فکر کند. اما پس از اختراع بازی‌های ویدئویی از محبوبیت آن کاسته شد. مردم در وقت آزاد به سمت بازی‌های ویدئویی کشیده می‌شدند.
بسیاری از مدیران شرکت‎ها و موسسات برای افزایش میزان بهره‌وری و اثربخشی کارمندان خود در فضای شرکت قسمتی را برای بازی فوتبال دستی و میز پینگ پنگ اختصاص داده‎اند، مدیران می‌توانند اطلاعات لازم در مورد میز پینگ پنگ را از شرکت‌هایی که در حوزه‎ی تولید و پخش میز پینگ پنگ هستند، دریافت کنند و با خرید میز پینگ پنگ یا فوتبال دستی فضای شادی برای کارمندان خود ایجاد کنند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *