میز پینگ پنگ | برنا یوز

بازی تنیس روی میز یکی از ورزش‎های هیجان‎انگیز و رایجی است که در بازه‌های زمانی زیادی مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. این بازی با قوانین و شیوه‌های خود، راه حل‌ها و داستان‌های حکمت‌آموزی را به شما آموزش می‌دهد.
اشتباه کردن در ورزش امری طبیعی است و بازیکن به خاطر یک اشتباه هرگز نباید خود را سرزنش و ملامت کند.
این بازی، بسیار سرگرم‎‏کننده است و زمانی که برای شما در حین بازی مشکلی به وجود می‌آید باید آن را حل کرده و به فکر راه حل‎هایی در ارتباط با آن باشید. حتی شما در هنگام بازی به صورت ناخودآگاه در حال یافتن راه‎هایی برای بهبود بازی خود هستید.

همه ما این را می‎دانیم که دنیای مشکلات بی‎پایان است و در راه توسعه ورزش باید انعطاف‎پذیر بود و مشکلات را به راه حل تبدیل کرد.
این چیزی است که باعث می‌شود بازی تنیس روی میز به یک چالش سرگرم‌کننده برای ذهن کنجکاو بازیکن تبدیل شده و مغز او را به سمت یادگیری فرا بخواند.
برای موفقیت در این بازی هیجان‌انگیز به میز تنیس استاندارد نیاز دارید، ساخت میز تنیس باید براساس به روزترین اصول و استاندارد‎های جهانی ساخته شود.

خرید میز پینگ پنگ اصفهان | برنا یوز

این موضوع کاملا صحیح است که هرچه شما اشتباهات بیشتری انجام دهید، سریع‎تر می‎شوید. اما این موضوع تنها زمانی صدق می‎کند که شما از آنها درس گرفته و دیگر آنها را تکرار نکنید. برای سرعت بخشیدن به روند یادگیری خود، بهتر است که از اشتباهات دیگران درس بگیریم؛ چون اشتباهات خواه ناخواه از سرعت یادگیری و بهبود ما می‎کاهند. در نتیجه شما مجبور نیستید اشتباه کنید تا چیزی یاد بگیرید و باید از راه حل‎های آسان‎تری برای یادگیری استفاده کنید.

در ادامه به یک سری از اشتباهات رایج در تنیس روی میز پرداخته و برای آنها راه حل‎هایی ساده ارائه می‌دهیم.

گیر گرفتن بیش از حد

اگر شما در هنگام بازی، بدن خود را سفت گرفته و به آن اجازه حرکت دادن نمی‌دهید، کاملا اشتباه می‎کنید. در این هنگام راکت در دست شما به راحتی نچرخیده و خوب حرکت نمی‎کند، پس توان مبارزه و مقابله با حریف را از دست داده و شکست می‎خورید.

راه حل: راکت را در دستانتان بسیار انعطاف‎پذیر و نرم نگه دارید. انگشت اشاره و انگشت شست خود را به درستی بر روی راکت قرار دهید و سعی کنید تا زاویه راکت را کنترل کنید.
ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با خرید میز پینگ پنگ اصفهان، تمرین را شروع کنید و سعی کنید در هنگام بازی بدن خود را سفت نگیرید.

میز پینگ پنگ | برنا یوز

بد ایستادن

اگر تلاش می‎کنید تا روی پاشنه پای خود بایستید و از این طریق کمی کم وزن‎تر به نظر برسید، کاملا اشتباه می‎کنید.
چون در این صورت شما تعادل خود را از دست می‌دهید، بنابراین خیلی زود تعادل و تمرکز خود را از دست داده و ضربه‎های شما افت پیدا می‌کنند.

راه حل: همیشه سعی کنید بر روی تمامی قسمت پاهای خود ایستاده و کمی به جلو مایل شوید. در این صورت تلاش کنید تا بر روی پاهای خود “شناور” باشید و به راحتی بتوانید به عقب و جلو حرکت کنید.
 مهارت‌های اکتسابی در بازی پینگ پنگ نیاز به تمرین فراوان دارند که با تمرین درست و اصولی می‌توانید به آن‌ها دست یافته و دیگر، بسیاری از اشتباهات را تکرار نخواهید کرد.

آماده نبودن برای بازی

این موضوع که حتی بهترین بازیکن هم در روزهایی برای بازی آماده نیست کاملا درست است اما شما باید سعی کنید در شرایط مختلف خود را آماده ساخته و بهترین بازی را از خود ارائه دهید. باید برای هر حرکتی از سوی حریف آماده باشید و جایی از زمین را برای او خالی نگذارید.

راه حل: همیشه بلافاصله بعد از هر ضربه به موقعیت خود بازگردید و آماده حرکت بعدی باشید. البته موقعیت و آمادگی شما به کجا و چگونگی حریف نیز بستگی دارد.
میز پینگ پنگ اصفهان قیمت مناسبی دارد، افرادی که قصد دارند به صورت حرفه‎ای این ورزش را دنبال کنند، می‎توانند میز پینگ پنگ را تهیه کرده تا با تمرین فراوان برای بازی آمادگی پیدا کنند.

میز پینگ پنگ | برنا یوز

داشتن موقعیت بد برای ضربه زدن

یکی از رایج‎ترین اشتباهاتی که در بازی تنیس روی میز اتفاق می‎افتد، این است که بازوی شما قبل از پاها حرکت کند. در این حالت شما در معرض خطر شکست بوده و امکان حمله‎های پی در پی را به حریف خود می‎دهید.

راه حل: قبل از انجام یک ضربه، همیشه پا را به سمت راست حرکت دهید. چون در این صورت می‎توانید بر تمامی مکا‎ن‎های میز تسلط داشته و ضربه‎های حریف خود را کنترل کنید.

هرگز به توپ نگاه نکن

شما به اندازه کافی به توپ نگاه نمی‎کنید و فقط به نقطه‎ای که توپ به آن برخورد کرده است، توجه می‎کنید.

این اتفاق در صورتی اتفاق می‎افتد که حریف، توپ را به صورت چرخشی و انحرافی به سمت شما پرتاب کرده و شما به جای نگاه کردن به توپ به نقطه برخورد آن بر روی میز توجه می‎کنید.

راه حل: به جای پیش‎بینی مسیر، به توپ نگاه کنید تا بتوانید آن را با راکت خود خنثی کرده و از بین ببرید. در این بازی سعی کنید توپ را به جایی که حس می‎کنید درست است، بفرستید.

تولید میز پینگ پنگ | برنا یوز

ضربه زدن به صورت خیلی نزدیک به بدن

اگر دست شما در هنگام حرکت به بدن‎تان چسبیده باشد، این حرکت کاملا نادرست بوده و زاویه پرتاب توپ و همچنین چرخیدن بازوی شما، بسیار کوچک شده و توپ به خوبی حرکت نمی‎کند. در نتیجه این معنا را می‌دهد که توپ بسیار ضعیف بوده و با سرعت نسبتا کمی حرکت کرده و هیچ فایده‎ای برای شما به همراه ندارد.

دستان قدرتمند شما باید از بدن‎تان فاصله مناسب و استانداردی داشته و نقطه تماس توپ نه تنها باید در مقابل بدن باشد، بلکه باید کمی از بدن خود را به سمت چپ نیز چرخانده و سپس با قدرت به توپ ضربه بزنید.
چگونگی ضربه زدن در بازی پینگ پنگ نیازمند رعایت تکنیک و تمرین فراوان است.

مشتاق بودن بیش از اندازه

درست است که خوشحالی در بازی بسیار مناسب است و انسان در هر صورتی باید انرژی مثبت داشته باشد، اما اگر شما برای بازی و حرکات خود خیلی مشتاق باشید به این معناست که شما ضربات را به خوبی دریافت نکرده و امکان خطا در شما افزایش می‌یابد.

راه حل: در شروع بازی‌های خود سعی کنید آرامش خود را حفظ کرده و به اعصاب خود مسلط باشید.

میز پینگ پنگ | برنا یوز

ضربات بدون انفجار

سعی کنید در زدن ضربات خود تعادل را برقرار کنید. چون در صورتی که حملات خود را بسیار زود آغاز کنید، خیلی سریع خسته می‌شوید و ضربات و حملات بعدی را نادیده می‌گیرید.

راه حل: سعی کنید در بازی خود، حرکت، شتاب و قدرت را نادیده نگیرید و از هرکدام در جای مناسبی استفاده کنید.

ضربه نادرست به توپ

توپ دارای نقاط مختلفی برای ضربه زدن می‌باشد که بازیکن باید زمان ضربه زدن به هر یک از این نقاط را دانسته و در موقعیت‌های مختلف، حرکات متنوعی را از خود نشان دهد.

راه حل: برای هر ضربه، نقطه تماس ایده آل آن را بیاموزید. تنها راه یادگیری این مسیرها، تمرین کردن در حالات گوناگون می‌باشد.

زاویه نادرست راکت

طرز گرفتن راکت در دست، میزان حرفه‎ای بودن شما را در این بازی به خوبی نمایان می‎کند. یعنی اگر شما راکت را به اشتباه بگیرید، توپ نیز به نادرستی حرکت کرده و به سمت غلطی کشیده می‎شود.

شرکت برنایوز مجری فروش لوازم ورزشی، پینگ پنگ و  فوتبال دستی در اصفهان امیدوارست با فراهم کردن این مطلب به افرادی که قصد حرفه‎ای شدن در بازی پینگ پنگ را دارند، کمک کرده باشد.

1 پاسخ دادن

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *