فوتبال دستی | برنا یوز

فوتبال دستی یکی از ورزش‌های رایج در بین جوانان و نوجوانان می‌باشد و افراد زیادی به مسابقات این رشته تمایل دارند. اختراع میز فوتبال دستی خود دارای داستانی هیجان‌انگیز است که مطالعه‌ی آن ذوق ورزشی انسان را بر می‌انگیزد. در مطلب قبل در مورد انواع میز فوتبال دستی از نظر جنس و ساختار صحبت کردیم. در این مطلب نیز به ادامه آن مبحث پرداخته و آن را به خوبی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

میز با قابلیت نگهداری خوراکی

بسیاری از مردم دوست دارند که در هنگام بازی کردن چیزی برای نوشیدن و خوراکی خوش‌مزه‌ایی برای خوردن، داشته باشند. به‌طوری‌که باید حواسشان باشد که نوشیدن و خوردن خوراکی، به بازی آنها لطمه نزده و تمرکزشان را بر هم نزند. این میزها با قابلیت نگهداری یک فنجان که در نزدیکی آن قرار دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کرده و به شما آرامش را هدیه دهد. برای جلوگیری از ریختن نوشیدنی در هنگام بازی، دسته‌ای قرار داده شده که می‌تواند در برابر حرکات از فنجان شما محافظت کند. تولیدکننده فوتبال دستی اصفهان برای راحتی بازی بازیکن‎ها در حین بازی، برای تولید نمونه‌های جدید میز فوتبال دستی چنین طرحی را پیاده کرده است.

تولید فوتبال دستی | برنا یوز

میز قهوه

برخی از افراد به دنبال میزهایی برای بازی هستند که بتوانند از آن‎ها به عنوان قسمتی از مبلمان استفاده کنند. این خواسته آن‎ها توسط میزهایی برآورده شده است که به آنها میز قهوه می‌گویند. این نوع میز فوتبال دستی دارای یک قطعه شیشه‎ای در بالا می‌باشد. در این صورت می‌توانید زمانی که از میز استفاده نمی‎کنید برای قرار دادن نوشیدنی‎ها، کتاب و وسایل خود از آن استفاده کنید. این نوع میز بسیار زیباست، با خرید این میز زیبایی را به خانه بیاورید.

سیستم یک دروازه‌بان

داشتن این نوع میز باعث می‌شود که بازی بسیار هیجان‎انگیز و پرچالش باشد. برخی از بازیکنان، بازی با فقط یک دروازه‎بان را ترجیح می‌دهند، زیرا این روش بسیار رقابتی می‌باشد. علاوه بر این، اگر می‌خواهید سخت تمرین کنید تا بتوانید به صورت رقابتی با دیگران بازی کنید، مهم این است که شما فقط یک دروازه‎بان را انتخاب کرده و با همان یکی به تمرینات خود ادامه دهید. برای یک بازی هیجان‌انگیز و رقابتی به میز فوتبال دستی استاندارد نیاز دارید که می‌توانید انواع میز فوتبال دستی را با توجه به آن‎چه در نظر دارید از شرکت‎هایی که در زمینه‎ی تولید فوتبال دستی، مشغول به فعالبت هستند، تهیه کنید.

فوتبال دستی | برنا یوز

سیستم سه نفره دروازه‌بان

میز بازی با سه دروازه‎بان برای بازیکنانی که تازه شروع کرده‎اند ایده‎آل و مناسب‎تر است. زیرا می‌توانند زمان کمتری را صرف مسدود کردن هدف کنند. بازیکنان پیشرفته‌تر یا قدیمی‎تر  از این نوع میز استفاده نمی‎کنند، زیرا احساس می‌کنند که این نوع بازی کمی ناعادلانه است. البته این نوع میز باعث افزایش مهارت افراد می‌شود و خیلی چیزها را به آنها آموزش می‌دهد. یکی از روش‎هایی که در افزایش مهارت این بازی موثر است، آشنایی با قوانین فوتبال دستی است.

میزهای فلزی

فولاد ضد‌زنگ یک ماده عالی برای استفاده در کابینه‎ی میزهاست زیرا این ماده فوق‌العاده با‌دوام و سخت است. هنگامی که شما جنس میز خود را از فلز انتخاب می‌کنید، بدانید که جنس آن‎ها با‎کیفیت‎تر از نمونه‎های پلاستیکی است و وزن آن‌ها به مراتب سنگین‌تر می‌باشد. میزهای چوبی معمولا در حین بازی دچار خش شده و ممکن است در اثر استفاده‎ی طولانی مدت دچار آسیب شوند. اگر قصد دارید تا مدت زمان طولانی از فوتبال دستی خود استفاده کنید و زیبایی ظاهری آن خیلی برای شما مهم نیست، می‌توانید از این نوع میز استفاده کنید و برای سال‌ها از آن لذت ببرید. چنان‌چه قصد خرید فوتبال دستی اصفهان با جنس فلزی را دارید، بهتر از قبل از خرید با کارشناسان شرکت سازنده فوتبال دستی مشورت کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید.

فوتبال دستی فلزی | برنا یوز میزهای پلاستیکی

میزهای پلاستیکی ممکن است بسیار محبوب باشند و پیدا کردن آنها آسان‌تر از سایر میزها باشد، اما باید به یاد داشته باشید که شما می‌خواهید برای مدت زمانی طولانی از این وسیله استفاده کنید و نمی‌خواهید پول خود را برای چیزهای بی‌ارزش خرج کنید. میزهای پلاستیکی علاوه بر اینکه خیلی سبک هستند، بسیار هم آسیب‌پذیر‌ بوده و زود از بین می‌روند.

در صورت خریداری کردن یکی از این میزهای پلاستیکی بسیار مراقب باشید که آن‎ها‎ را در مکانی امن قرار دهید تا کمترین آسیب را متحمل شوند. یکی از مزایای استفاده از میزهای پلاستیکی این است که آن‎ها اغلب در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع وجود دارند که می‎توانند بر روی دکور اتاق بازی بسیار تاثیر‌گذار باشند. اگر میزهای پلاستیکی را خریداری می‌کنید، روکش آن را جدا نکرده و بگذارید آن‏‎ها از وسیله‎ی شما محافظت کنند.

میزهای چوبی

میزهای چوبی به دلیل ارزش و همینطور زیبایی چوب بسیار محبوب‌اند. هنگامی که شما یک میز ناهار خوری چوبی را انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید که چوب انتخاب شده با بقیه دکور شما مطابقت داشته باشد و در غیر این صورت ممکن است زیاد از دکوراسیون خود لذت نبرید اگر در انتخاب میز فوتبال دستی خود دقت کافی داشته باشید قطعا تا چندین سال بدون اینکه مشکلی پیش بیاید می‌توانید از آن استفاده کنید. در صورت خرید میزهای چوبی باید به این موضوع توجه داشته باشید که آن را از هرگونه مایعات و وسایل تیز و برنده دور نگه دارید تا بتوانید از سطح چوب محافظت کنید.

فوتبال دستی | برنا یوز

چوب‌های مورد استفاده

اگر شما از دسته افرادی هستید که از چوب‎های طبیعی لذت می‌برید ولی می‌خواهید کمتر هزینه کنید، باید میز فوتبال دستی با‌کیفیت و قیمت مناسب را انتخاب کنید. تولیدی فوتبال دستی حرفه ای برای ساخت این مدل از میز‎ها از چوب‎های با‌دوام استفاده می‎کند که اغلب از میز‎های فلزی وزن سبک‌تری دارند. اما وزن میز‎های پلاستیکی از میزهای چوبی و فلزی سبک‎تر است.

دسته‌بندی میزهای فوتبال دستی بر اساس تعداد بازیکنان

شما باید با توجه به تعداد بازیکنانی که در دست دارید فوتبال دستی‎ را خریداری کنید که در هنگام بازی دچار مشکلی نشده و به بازی خود ادامه دهید:

۱- دو نفره

برخی از میزهای فوتبال دست تنها برای دو بازیکن طراحی شده است. این نوع میزها برای محل کار و تفریح کارکنان مناسب هستند. از آن‎جایی که آن‎ها برای رقابت بین دو نفر طراحی شده است، بازی‌ها اغلب کوتاه و راحت‎تر بوده و افراد از بازی بیشتر لذت می‌برند. البته اگر احساس می‌کنید تعدادتان زیاد است سعی کنید از میزهایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، استفاده کنید.

فوتبال دستی | برنا یوز

۲-دو تا چهار نفره

زمانی که میزهایی با ابعاد متوسط خریداری می‌کنید، از این بابت مطمئن باشید که تا چهار نفر از افراد به طور هم زمان می‎توانند با یکدیگر بازی کنند. این بدان معنی است که در هر دو طرف  میز فوتبال دستی که بازیکنان را کنترل می‌کند، یک یا دو نفر وجود خواهند داشت. این میزها معمولا برای بزرگسالان ساخته شده‌اند و کودکان می‌توانند به عنوان تماشاچی بازی را دنبال کنند. انتخاب این نوع میزها به شما اجازه می‌دهد تا با تمامی افراد خانواده بازی کنید. بازی فوتبال دستی در اصفهان بین افراد مختلف و در پارک‎ها و مجموعه‎های تفریحی بسیار رایج است و از بازی‎های پر‌طرفدار در بین جوانان است.

۳- هشت نفره

اگر می‌خواهید بازی را طولانی‌تر کنید و تعداد افراد بیشتری را در بازی راه بدهید، باید از فوتبال دستی‌های هشت نفره استفاده کنید.

شرکت برنایوز مجری فروش میز پینگ پنگ اصفهان و  فوتبال دستی در اصفهان امیدوارست با فراهم کردن این مطلب به افرادی که قصد خرید میز فوتبال دستی را دارند، کمک کرده باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *